Wikipedia

Rezultatele căutării

iulie 24, 2016

☆~O.Z.N.~☆

Salut,

Astăzi voi prezenta o întâmplare ce a avut loc acum câțiva ani;

Tind să precizez că oricât mi-ar face plăcere, nu prea obișnuiesc să privesc minunatul cer înstelat, cel puțin raportat la trecut.

Și totuși o excepție, a avut loc acum câțiva ani, practic eram în curte la mine mă relaxam privind minunatul cer si la un moment dat țintuiesc din priviri un obiect luminos ce în aparență părea a fi o stea.

La un moment dat, acel obiect luminos face o mișcare liniară, ceea ce m-a făcut să cred că ar putea să fie un meteor sau o cometă.

Extraordinara uimire a venit atunci când acest obiect neidentificat ajunge într-o viteză foarte mare; într-un timp relativ scurt, la un nivel mult mai scăzut/jos(probabil la câțiva mii de metri, deci undeva la nivelul unor avioane de pasageri) mai apoi, acest fenomen urmând să facă niște mișcări extrem de rapide și largi pe orizont, practic "deconspirând" credințele inițiale. Timp de circa 1 minut, s-a jucat cu ochii și mintea mea, mai apoi dispărând în văzduh c-o viteză uimitoare.

Vreau să închei cu câteva păreri, concluzii, cea mai sigură este faptul că văzând acest CEVA pe cer, mi-a oferit un sentiment de fericire&împlinire.

O altă certitudine este faptul că ceea ce am văzut cu siguranță era ceva artificial și fie că era de natură umană(TOP SECRET), fie că era de natură non umană, m-a uimit să văd diferența de tehnologie  față de ceea ce cunoaștem noi la nivel oficial. 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu