Wikipedia

Rezultatele căutării

iulie 18, 2016

☆~Autostrăzi~☆

Salutare!

☆CUM ESTE PRIN EUROPA☆<=> Dacă Spania, Germania și Franța se laudă cu peste 10.000 kilometri de autostradă fiecare, dacă națiuni din U.E. cu suprafețe poate mai mici decât are România au considerabil mai mult peste 1000 km de autostradă, în România sunt nu mai mult de 650!

☆PUȚINĂ MATEMATICĂ NU FACE RĂU☆<=> Am făcut un calcul acum câteva zile uitându-mă pe un tabel cu numărul de kilometrii de autostradă în fiecare țară UE, + câți kilometri au construit  fiecare nație în ultimii 20 de ani. Spania spre exemplu, a construit 13.500 de km adică, aproape 700 de kilometri pe an! Comparând cu România, care din 2004( avea 113km iar în 2014 are sub 650), patria mea are deci o medie calculată la ultimii 20 de ani, de 32 de kilometri pe an. Senzațional așa-i? Să încheiem calculul, 700km/an(Spania):32km/an (România)= de 21.8 ori mai mult!


☆CONCLUZIE☆<=>Îmi este chiar scârbă de situația din țară, dacă o națiune pe care eu o văd ani lumină sub potențialul românesc poate să facă 700 de km. de autostradă pe an, iar politicienii(majoritatea din ei sau mă rog, cei la 'putere', mai jargonic vorbind CIOLAN!) nu știu cum să fure mai mult și să întârzie construcții.... să facă sub 100 km de autostradă/ an constant... păi stau și mă gândesc din 1990 până-n 2004 câte zeci/sute dacă nu chiar miliarde de EURO au băgat în buzunare acești demni de GHILOTINĂ! 



Articol mai vechi{18.10.2014}

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu