Wikipedia

Rezultatele căutării

ianuarie 21, 2020

"Femeia modernă"

~Salut!

~Lasând deoparte frustrarea mea că sunt așa și pe dincolo, și totuși vin și mă întreb, unde-s femeile?

~Mă tot uitam pe Badoo și pe Facebook, majoritatea între 18 si 30 sunt târfe ieftine ca să folosim un limbaj foarte decent și academic, iar restu între 30 și să zicem 50, sunt fie deja mame la al 15lea dovorț fie trecute prin multe "țepe" și considerându-se femei adevărate.

~Este incredibil la ce stadiu s-a ajuns.. Parcă m-am trezit venit de prin 1700 și văd o "civilizație" a viitorului, cu tehnologie creeată de acei puțini 1% din omenire, și restu majoritatea de-o depravare incredibilă.. Unde se merge, încotro?

~Având atâta libertate să ne exprimăm, atâta învață astăzi în școli, sâni scoși la poze, fesele scoase, bot de rață, materialiste, pentru sex, pentru bani, este fantastic în ce lume am ajuns..

~Foarte puține fete din mii câte am întâlnit să aibă decență. La masculi probabil e același lucru dar sincer să fiu măcar câțiva zeci, poate sute din zeci de mii am găsit băieți faini, bărbați.

~Dar femei? Cu foarte puține excepții, enorm de multe sunt incredibil de depravate.. Eu care până acum câțiva ani eram impotriva homosexualilor, impotriva islamului, astazi oficial le devin nu ca tolerant dar pur si simplu ii inteleg.

~Fratilor asta e cultura vestica? Au ajuns mai toate prostite de ziare gen VICE, de psihologi ieftini care le invata sa fie jucarii sexuale, le invata ca e frumos si normal sa te vinzi pe nimic, sa nu mai ai suflet, sa nu mai ai constiinta...

~Am ajuns o societate ce invatam oamenii sa urasca medici, preoti, politisti, mi-e groază. 

~Sincer, și când eram mic de mergeam cu amicii mei la Sinaia spre școală aveam de parcurs 2-3 km pe jos, câteodată întâlneam câte un soldat sau câte un polițist, mereu îi salutam și amicii chiar dacă ei chiar au crescut bine, mai râdeau și ziceau "băi de ce îi saluți?" Eu răspunzându-le: Pentru că și datorită și mai ales acestor oameni noi ne permitem și putem parcurge acest drum în siguranță. 

~E adevărat că poate am explodat și eu în singurătate și vorbeam și cu un amic că poate și ăsta e un motiv, dar cu siguranța n-aș da singurătatea pe o târfă, și am avut ocazii destule. Niciodată n-o voi face. 

~Rămân un domn, chiar dacă poate încă nu-s bărbat, dar măcar aspir către o șansă.

~Eu am crescut cu o cultura din filme, chiar daca am trait mult si prin cartiere, si prin strainatate, si prin saracie, si prin bogatie... Dar acea cultura asa cum e americana, SF, m-a ajutat mult sa-mi croiesc aceasta mentalitate de om care cauta mereu demnitate, bun simt, educatie, si de aceea e normal sa ma aprind cand vad atata depravare, atata curvasarie... 

~N-as da nimic o scriu public, nici sa primesc 1 miliard de € să fiu c-o târfă, nici să dau absolut nimic cu atât mai mult sufletul și conștiința pentru "caractere" de genul.

~Pâna și bunicul meu îmi spunea care mi-a fost ca un tată, Ionuț, din 100 dacă 5 îți sunt amici și oameni de omenie, atunci să te simți norocos. Avea dreptate dar cifrele au scăzut și mai dramatic. 


~Puțini, cred ca oameni cu decență și care sunt de neclinitit au mai rămas și sper eu măcar că vor mai rămâne, 10-20%.. 

~Asta este, multe confundă a fi femeie cu a fi cum am spus mai sus că le place să fie. Cred că dacă se oferă trupește, dacă fac copii, dacă sunt într-o relație, sunt femei. Greșesc.

~A fi femeie sau bărbat, înseamnă ceva mult mai presus și mult mai simplu, să ai decență, să ai o conștiință, o onoare, un bun simț, o educație, o loialitate, etc.. 

~Au aparut grupuri pe net misogine dar pe care cât de cât le înțeleg, le-am refuzat, le voi refuza insa la cat de degradant s-a ajuns e normal sa ajungă uneori sa fi fie feministe sau misogini.

~Oricum, am promis si apropriatilor si o promit si public, daca pana fac 30 ani nu gasesc o femeie/fată cu bun simt cu care să leg măcar o prietenie, asa cum sunt eu urât, singur, prost, sărac etc.. Atunci pentru mine cuvântul femeie va fi doar un cuvânt în dex, și vor fi doar fantome și atât. Nu voi mai lega nici o relație de nici un fel; dacă vor fi capabile să înțeleagă și să accepte asta având bun simț și fiind totuși acel procentaj mic va fi bine, dacă nu și vor fi prost crescute, iarăși bine. 

~Mulți băieți cedează și zic "îmi bag p*** în ele, ce-o fi o fi".
Ele la fel probabil. Eu nu, eu voi ceda în felul meu. 

~Asta e, trăiască democrația! :) 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu