Wikipedia

Rezultatele căutării

ianuarie 07, 2020

Australia în flăcări

~Salut!

~Astăzi am decis să scriu două articole, și cine ar fi crezut că exită poate o criză și mai mare decăt cea a unui posibil mare război, și anume incendiile din Australia.

~Australia a fost mai mereu o națiune fantastică, o națiune într-un singur continent, o insulă ce deseori prin fauna si flora sa, a reprezentat o insulă de creauturi minunate și diferite de ce cunoaștem noi de exemplu prin Europa.

~De mic copil adoram fiecare emisiunea cu Steve Irwin, acest titan al naturii, cunoscut și ca vânătorul de crocodili.
Nu era un vănător, îi prindea, îi săruta pe frunte si îi elibera în natură, păstrând și conservând un echilibru minunat al naturii  și aducând zâmbetul pe buze și fericirea multor copii precum și mie.

~După o vreme acest personaj din păcate a dat-o puțin pe direcția "comercială" și mai puțin naturală.. eu renunțând să-l mai urmăresc chiar din acea perioadă, aflând după câțiva ani c-a fost ucis ghici cum? De o creatură marină, chiar departe de expertiza acestui minunat om. Când am auzit vestea, el murise de ani dar eram la școală, am plâns în hohote fără ca nimeni să mă înțeleagă...

~Revenind la subiect, Australia arde! Este un infern, au ars aproximatv 50.000 de km pătrați, asta însemnând o țară cât Croația. Au murit zeci de oameni dar și mai grav aș spune că au murit miliarde de animale. Este o criză teribilă umanitară și e tare trist chiar dacă mulți n-ar recunoaște, este chiar din mâna omului. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu