Wikipedia

Rezultatele căutării

decembrie 21, 2017

Zeflemistu' în autobuz;

~Salut!

~Astăzi pe lângă faptul că tocmai mi-am dat demisia de la super firma creeatoare de cablaje auto, intitulată Yazaki(după mai puțin de 2 luni), am mai avut parte si de puțină umilință că na' doar o merit;

~N-am fugit de muncă, chiar fizic era raiu' pe pământ comparând de exemplu cu munca în Sicily vara în marmură, construcții, sau DPD Eindhoven cei care au construit piramidele în Egipt prin sclavie(o spun ironic dar foarte bună comparația);

~Am plecat pentru că eram în plus pe acolo, inutil&slab psihologic.

~Întâi pe lângă faptul că am preferat să dăruiesc câteva orișoare din viața mea acestei firme, am spus să nu mai fac deranj să stau îmi iau o zi întreagă plătită sau sa rămân până după sărbători și în apropierea lor ca să profit de cadourile alea bonuri/bani și bla bla, că na, nu totu' se rezumă la bani(o spune unu' ce chiar riscă să piardă tot&să vină un iad&care chiar prețuiește enorm banu', și care petrece de ani sărbători fără un cozonac măcar).

~Știu că e aproape imposibil să fiu înțeles, mai ales acceptat, așa că trecem mai departe la penultimul(dar nu cel din urmă) eveniment.

~Eram la oraș la Lidl, aveam  în portofel la mine luați doar circa95 lei cu 4 bonuri cu tot. Îmi iau eu ce aveam de luat fără să calculez prea mult(da, știu,  și aici am greșit), gândindu-mă că voi ajunge pe la 70 lei. Dar de unde, ieșeam cu minus... Era o domnișoară în spatele meu, când a vazut situația a sărit imediat că dă ea, era vorba de 5 lei in plus ceva gen, insa daca facea asta eu tot rămâneam pe drumuri că nu mai aveam bani de maxi taxi. Zis și făcut, decid la acel băiat de la casă foarte impacientat si semi-recalcitrant că dau cutia de Chiken Nuggets pentru a imi da restul, si ii dau banii fetei si duc si cutia la loc(la capatul super magazinului); 

~Imi iau inapoi restu circa 11 lei ceva gen, ii dau domnișoarei cei 5 lei&mă duc să duc cutia la locul ei sfânt. Odată întors, într-un timp record, acel domn de pază, că duh doar n-o fi nebun să ia la rost pe cei circa 50% oameni suspectibili de furt ce circulă pe străzi și prin magazine, mai bine s-o lua de ăla bun&luat drept prost, mă salută și mă întreabă totuși frumos dacă pot să-i arăt ce am în rucsac(gândindu-se că am furat eu cutia de Nuggets în loc s-o pun la loc), i-am arătat făcând și asta parte din circ, mi-a mulțumit, i-am mulțumit și eu și am plecat.

~Îmi umplu eu o plasă&rucsacul cu ce cumpărasem, ajuns afară la căruțuri după ce îl bag în suport și îmi iese moneda, de eliberare o arunc pe jos, un gest simbolic, greu de înțeles la prima vedere.

~Iar ultimul eveniment, și chiar cel din urmă, așteptând(30 minute) cuminte autobuzul care numa' punctual n-a venit, întru eu cu un rucsac destul de greu si cu o plasa, majoritatea locurilor erau ocupate, un "domn" înalt cam cât  mine, bine făcut dar zis și zeflemist pe alocuri, stătea pe scaunul din față și cel de la geam era ocupat de pălăria lui. 

~Avea circa 50 ani vârstă, asta trebuiind să emane înțelepciune nu invers.. 

~Bineinteles ca eu totusi educat cu un mare efort îl întreb gen "pot să stau și eu jos?" (văzându-mă că țineam c-o mână circa 20 kg) se ridică țânfnos, în stilul imaginii României pe la Bruxelles, se uită la mine urât, trântește câteva respirații d-alea grele gen "aolo, mă prăpădesc" și după ce mă așez la geam cu rucsacu și plasa în brațe bineînțeles și mulțumindu-i, înăinte să se așeze iar pe locul său sfânt, îmi trântește fraza "că la școală ce ai făcut toată ziua,n-ai stat jos?" fără să se uite la mine prea mult, fiind și el confuz și probabil cu remușcări multe în viață.

~Acuma, vezi tu cititoare-o/cititorule, sau simpla mea conștiință în caz de n-am parte de primii 2, sunt suficient de curajos sa dau replici, și suficient de bine făcut să le și susțin, însă educația, cei 7 ani de acasă, bunul simț, m-au făcut totuși să evit acest gest, luându-l ca pe o lecție&ca pe ceva ce merit;

~În concluzie, nu trebuie sa generalizam, de exemplu astazi am fost dus pana la Ploiesti cu ocazie, dânsul n-a vrut sa-mi ia banii. Sau oameni care se opresc când treci pe o zebră chiar dacă nu sunt  semafoare, sau soferi din alte firme si rute care imi multumesc cand le fac semn să nu opreasca in statie ca am alta ruta, si sunt multe. 

~E o vorbă în viață, "vorba dulce, mult aduce" ca si gestul, atitudinea, faptele. Din păcate însă tot mai puțini oameni buni avem și în societatea asta... asta este, pe ăștia îi avem, cu ăștia defilăm.

~Atenție, ar părea că-s snob, că mă cred superior, NU. Mă consider un ratat, mai ales după ziua de astăzi un "bun de nimic". 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu