Wikipedia

Rezultatele căutării

decembrie 01, 2017

Cupa Mondială de fotbal 2018, în ochii mei;

~Salut;

~Astăzi s-a încheiat tragerea la sorți a grupelor campionatului mondial de fotbal ce va avea loc în Rusia 2018;

~Nu-s mai deloc un mare microbist, chiar încerc să mă abțin cât pot de mult(chiar pe un blog personal cu 0 cititori) să vorbesc despre mocirla ce a ajuns fotbalul mondial, în care tot mai mulți oameni  aleg alte căi în dauna fotbalului, știind cel puțin la fel de bine precum știu eu, situația..... 

~Situația în fotbal este cam oglinda situației în lume. De exemplu de la 5 jucatori buni din lumea musulmană ce erau până prin anul 2000, acum se pare că araba este a doua limbă vorbită după engleza în fotbal. Ceea ce pentru mine, este o situație negativă, așa-s eu mai pesimist(sper cu ocazia asta spunându-mi părerea să nu fiu împuscat sau injunghiat de vre-un alakuh-akbar);

~Am jucat fotbal atât la Carpați Sinaia cât și în Sicilia la Trapani și fără să mă laud, când erau pepiniere la Bușteni cantonamente, pentru Argeș, Dinamo și alte câteva cluburi cu renume, chiar eram căutat. 

~Am un văr din Breaza care luptă pentru fotbal și o face foarte bine, a fost un jucator foarte bun de liga a 2a și personal consider ca ar fi intrat cu brio si in prima liga, un bun atacant. Acum este antrenor si are pepiniere bune pe direcția Prahova, multi din ei deja jucatori cu perspectivă pentru națională, asta și datorită educației lui, disciplinei pe care a învățat-o ca militar și testat-o cu brio in teatrele de prin Orient. Acest lucru dă și un dram de speranță pentru sport și nu numai, chiar și pentru sicietate. 

~Mondialul din Rusia are deja cel puțin 3 mari șocuri din cauza cărora, campionatul mondial va fi mult mai sărac în viziunea mea, evident vorbim de lipsa Italiei, Olandei(țări în care am trăit){ce ironie ciudată} și Chile, o campioană proaspătă a turneului din Sud America, și finalista Cupei Confederațiilor de acum câteva luni, o cupă a confederațiilor care pentru necunoscători, înseamnă adunarea campioanelor și vicecampioanelor tuturor contintentelor, deci practic crema cremelor in fotbal, Chile pierzând în fața ultimei campioane a lumii in fotbal, Germania. 

~Vreau cu acest articol să prezint întâi grupele, prin o poză afișată(în josul articolului), mai apoi să prezint cum cred că se vor termina, și nu în ultimul rând, favoritele mele.

~Așadar, Grupele le văd în felul următor(primele 2 calificându-se mai departe):

~GRUPA A:    
1.Russia
2.Uruguay
3.Egypt
4.Arabia Saudită 

~GRUPA B:
1.Spania
2.Portugalia
3.Iran
4.Maroc

~GRUPA C:
1.Franța
2.Australia
3.Peru
4.Danemarca

~GRUPA D:
1.Argentina
2.Croatia
3.Islanda
4.Nigeria

~GRUPA E:
1.Brazilia
2.Serbia
3.Costa  Rica
4.Elveția

~GRUPA F:
1.Germania
2.Sud Korea
3.Mexic
4.Suedia

~GRUPA G:
1.Belgia
2.Anglia
3.Tunisa
4.Panama

~GRUPA H:
1.Polonia
2.Japonia
3.Columbia
4.Senegal

~Top 5 favorite la titlu în viziunea mea, în următoarea ordine:
1.Germania;
2.Franță;
3.Argentina;
4.Brazilia;
5.Belgia;

~Echipele pe care susțin, pe care mi-ar place să le văd câștigând cât mai mult: Australia, Peru, Croația, Islanda, Serbia....

~Grupele, s-au decis, sunt cele din poza de mai jos:




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu